18 Nisan 2020 Cumartesi

DANTELLE BAŞLADIM 90'LARLA BİTİRDİM :) 16/4



Yine sona kaldım sanırım ama yetiştim :)

Meydan okuma etkinliği benim açımdan oldukça keyifli geçiyor. Oğlumdan vakit buldukça günün sorusuna cevap yazmaya çalışıyorum, uyumadan önce de sıcak bir çay ile sizin yazdıklarınıza göz atmak günün yorgunluğunu alıp götürüyor benden.

Bugün gün boyu düşünüp durdum evimde nostaljik ya da antika ne var diye..Gözümüz yeniye, elimiz yenileri mağazadan alıp yerleştirmeye o kadar alışmış ki 😔 






Bundan 6 yıl önce, düğünden sonra eşyalarımızı yerleştirirken görümcemle “Yeni gelin evi olduğu belli olsun, şimdilik açalım, sonra kaldırırsın” diyerek açtığımız dantellerim.. 😅 Hala  kullanıyorum, anneciğim geldikçe gördükçe mutlu oluyor.. Galiba seviyorum. Son zamanlarda bunlarla çok güzel duvar dekorları yapılıyor belki bir gün ben de denerim, neden olmasın☘️




       

Kitaplığımdaki en eski kitaplar bunlar. Evlendiğimiz ilk zamanlar kitap okumayı sevdiğimi öğrenen sevgili kayın pederim getirip kitaplığına hediyem olsun demişti. Daha bende ne hazineler var bir ara gel karıştır istediğini al götür demişti :) Gençliğinde çok okumuş, sahaflardan çok kitap almış. Sol baştakiler Victor Hugo Sefiller 1 ve 2.cilt. 1974 basımı. Bazen bunları karıştırırken o yıllara ait bir takvim yaprağı veya babamın hoşuna gidip de gazeteden kestiği bir köşe yazısı çıkar karşıma, gülümsetir..🧡Kenarlara yazdığı şiirleri, aldığı notlar. Çok yönlü bir insandır, şu an emekliliğin tadını çıkarıyor, kara kalemle uğraşıyor. Bir gün onları da paylaşmak isterim sizlerle🤗

Nostalji demişken şuraya 90'lardan bir türkü de ekleyeyim yaşım ortaya çıksın 😅

                         Beni dinler misin?








Merve
Merve

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Bendeki müzikler "ben bir şarkıyım" diyor, sendeki daha nazikmiş, "Beni dinler misin?" diyor :) Dinlerim tabii :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız💚 keyifle okuyorum yazılarınızı. Ben bir şarkıyım’ları merakla açıyorum😍☘️

      Sil
  2. O dantelleri nasıl şekillere sokuyorlar değil mi, ben de bayılıyorum her gördüğüm fikre, kasnaklara germeler falan :)
    Oooo en büyük hazine o kitaplar zaten, hele ki senin için :)

    YanıtlaSil
  3. Bunlar gerçekten de hazineymiş güzel günlwrine eşlik etsinler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller, eski kitaplar da ne anılar biriktirir içinde değil mi ? :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş kitaplar.

    YanıtlaSil
  6. Eski basımlı kitapları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Ah eski danteller annemin hâlen duruyor 😊🌼 aklıma daha önce gelseydi onuda eklerdim nasip sayende hatırlamış oldum 😊🌼daha nice güzel anılar biriktirmen dileğiyle inşallah sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil