14 Nisan 2020 Salı

MERHABA BLOG DÜNYASI :)

Merhaba!
Becerebilir miyim bilmiyorum ama görmeden sevdiğim dostum Zeynep sayesinde yepyeni bir heyecanın içinde buldum kendimi: Blog yazmak. Buralarda yeniyim ve usülüne uygun davranmak gerek :) İlk olarak kendimden biraz bahsedeyim. Ankara’da yaşıyorum, sekiz yıldır matematik öğretmeniyim, eşimle son 1 yıldır hayatımızı tamamen değiştiren anne baba olma macerasındayız💙 İnstagramda epeydir aktifim daha çok okuduğum kitapları, kendi çapımda çektiğim fotoğrafları ve az biraz da ailemi paylaşıyorum. Bu akşam Zeynep mesaj attı ve dedi ki hadi şimdi tam zamanı..Gerçekten de oradaki insana kendini eksik hissettiren taraf iyiden iyiye canımı sıkmaya başlamıştı. Burasının en keyifli yanı içimden geleni içimden geldiği gibi yazmak olacak ☘️ Hele ki evlerimizde olduğumuz şu dönemde benim için hoş bir deneyim olacak.
Ülkece ve hatta dünyaca içinde bulunduğumuz zor zamanların bir an önce geçmesini diliyorum. İki bahar öncesine ait, bu çiçeklenmiş güzel ağacı da buraya bırakıyorum, zira ilk paylaşımım olması hasebiyle girip baktıkça içim açılsın😃
Merve
Merve

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Merhaba Merve 🤗❤️
    Ayy çok heyecan verici buradaki ilk yazını okuyor ve yorum yapıyor olmak 😍
    Burası instagram gibi soğuk değil, öyle olmadı hiçbir zaman, o yüzden de senin burada olman lazımdı, hep konuşsak da, "hadi" desek de zamanı şimdiymiş meğer, kii geldin işte sonunda🎈

    Blog mahallemize hoş geldin, burayı seveceğine eminim🦋

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden çok sevdim, içimde çocukça bir heyecan var Zeynep🙈❣️ Sizler gibi burada yıllanmayı ümit ediyorum🤲🏻

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin :) Umarım blog yazmak senin için keyifli ve üretken bir süreç olur :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🤗 birlikte güzel şeyler paylaşmak dileğiyle☘️

      Sil
  4. Merhaba hoşgeldiniz bkog alemmine sıcacık ve iyi insanlarla tanışacağınızi düşünüyorum.yazılarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Mervecim 🙋 göreceksin blog dünyası bambaşka . Sosyal medya gibi değil. Burada daha özgürsün duygularında ,yazmalarinda v.s. ben de oğlum doğduktan sonra başladım blog yazmaya 2009 sonrası ve aralarda guncellemelerim uzasa da hiç ama hiç bırakmadım . Evet biraz zaman ayırmak ve daha çok emek vermek gerekiyor sana çok güzel bir hatıra kalıyor . Tekrar hoşgeldin sabırsızlıkla bekliyorum ✌️ yazılarını 💜 Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin tanıştığıma memun olduğum bloğunun kenarına takip butonu da koysana :) ama ben takibe aldım yani benim açımdan bir sıkıntı yok
    anne olmak başlı başına bir macera başarılar dilerim sana bu macerada ve de sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum :) nasıl yapılıyor bilmiyorum ki :))

      Sil
  7. Blogger'a gelmekle ne iyi ettiniz, buradaki samimiyet ve içtenlik inanın başka yerde yok. Meslektaşmışız :) Yeni yazılarınızı bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Evet gerçekten çok samimi bir ortam var, burda olduğum için mutluyum :) çok teşekkürler sevgili meslektaşım. siz de özlediniz mi öğrencilerinizi <3

    YanıtlaSil