16 Nisan 2020 Perşembe

EVİMİN EN SEVDİĞİM KÖŞELERİ * 16/2


Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?

Kitapları çok seviyorum. Farklı dünyaları keşfetmek, zihnimde canlandırmak, kısa da olsa bir süreliğine bu dünyadan kopmak bana iyi geliyor...Üniversite öğrencisiyken de paramın çoğunu kitaplara harcardım. Evlendikten sonra da durum değişmedi her ne kadar eşim bu durumdan ilk zamanlar şikayetçi olsa da :) Ama artık oğlumuz büyüdüğünde okuyabileceği güzel bir kütüphane oluşturduğumuz için memnuniyetini dile getiriyor sık sık. 

Okumalarımı daha çok bu köşede yapıyorum. Loş ışıkta oturmayı zihnimi dinlendirmeyi seviyorum. Ama bebeğim olduktan sonra bir süre okumalara ara vermek durumunda kaldım. Yeniden keyifle okuyacağım zamanlara az kaldı inşallah.





Son zamanlarda ise salonumda her gün gidip sevdiğim, gördükçe mutlu olduğum, büyütmeyi geliştirmeyi umduğum yeşil bir köşe oluşturdum :) Üç ay kadar önce uzun zamandır istediğim marginata bitkisini almak nasip oldu. Köşeye, yere koyunca pek aşağıda kaldı bu kez de nereye yerleştirsem düşüncesi...İnternetten bunun için altlık araştırırken fiyatlar bana çok uçuk geldi. Sağolsun kayınpederimin elinden her iş gelir bana bu minik sevimli tabureyi yaptı :) Geçen ay oğlumun doğum gününde misafirlerimize hediye ettiğimiz minik sukulentlerden payıma düşenleri de marginatamın yanına iliştiriverdim. En yakın zamanda hepsini tek bir kapta birleştirerek bir aranjman yapma fikrim var ☘️

                                                                                                                                                       

    











Merve
Merve

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Böyle bitkilere bayılrımm:) taburenin üstüne de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, yakın olsak bi tanesini sana hediye etmek isterdim:)

      Sil
    2. Yaaa🌸🌸 çok sağ oluuun:)) bende hiç almam demezdim😊. Çok zarifsiniz.

      Sil
  2. Merhaba meydan okuma sayesinde senden haberim oldu ^^ meydan okuma boyunca yazılarının takibindeyim :)Kesinlikle kitap okumak çok güzel bir alışkanlık umarım tekrar başlarsınız :) Çiçeklerinizde çok hoş görünüyor. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😌 Bu etkinlik sayesinde yeni insanlar tanımak çok güzel☘️

      Sil
  3. Ne tatlı bir hediyelik bu böyle! Kaktüs ve sukulentleri çok severim, direkt dikkatimi çektiler :) Büyük bitkiler salonlara hemencecik uyum sağlıyorlar. Sukulentlerle de bu uyum tamamlanacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi şehirdesin Ayşenur gerçekten yakın olsak sana da bir tane hediye etmek isterdim 🎈

      Sil
  4. Güzel bir meydan okuma olmuş ama ben böyle şeyleri pek beceremiyorum ya unutuyorum ya da sıkılıp yazamıyorum sizide bloguma beklerim ve bi takibinizi alırım :)

    YanıtlaSil
  5. Salonda yeşillik olmazsa olmaz zaten bende severim.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş bitkiler. Huzur verici bir köşe

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel el yapımı gibisi yok eşsiz çünkü, yeşil köşe harika benimde son aldığım bitki marginata,gelişiyor şu günlerde sanırım hızlı büyüyecek, kitap en iyi alışveriş aslında geriye çok şey bırakıyor insanda hem ruhunda hemde kitaplıkta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ortak noktalarımız varmış :) büyüyünce saksı değiştirmek gerekiyor sanırım. geçen gün dalları aşağı doğru düşmüş ölecek diye çok korktum susamış meğersem suyunu verince hemen canlanıverdi :)

      Sil
  8. Bitkilerine bayıldımm. *-*
    Benim de kendime ait bitkilerimin olduğu bir köşe var. Burada vakit geçirmeyi, onlarla ilgilenmeyi çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde yeşil bir köşe ne iyi geliyor insana değil mi? beton yığınlarının arasında sıkışıp kaldık, bir nebze ferahlık veriyorlar bize.

      Sil
  9. çok güzel bir köşe yeşil ne olursa insana huzur veriyor küçücük bile olsa

    YanıtlaSil
  10. kuzunla keyifle kitaplar okuman dileğiyle inşallah canım benim 😊🌸 Yeşil insana huzur verir hep gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil