15 Nisan 2020 Çarşamba

MEYDAN OKUMA ETKİNLİĞİ 16/1



Sevgili Zeynep'in beni davet ettiği meydan okuma etkinliğinin 1.gününden merhabalar herkese... 1.gün sorumuz neydi?

Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte? 

Ankara'da bir ortaokulda matematik öğretmeniyim ve karantina döneminden önce her kamu çalışanı gibi rutin bir yaşantım vardı, yalnız bebeğimden dolayı ders programım biraz daha esnek tutulmuştu. Geç saatlerde başlıyordu derslerim. Son bir yıldır haftasonları dahi dışarıya çıkamaz hale gelmiştik aslında evde kalmaya alışkın bünyem :) Herkes kendince karantina ilan etti evde kalmaya özen gösteriyor ama ne yalan söyleyeyim geçtiğimiz haftasonu sokağa çıkma yasağı gelince psikolojik olarak kendimi baskı altında hissetmedim değil🙈

Aslında günlük yaşantımızda çok bir şey değişmedi. Eşimle ve bebeğimle daha çok birlikte vakit geçirme fırsatımız var artık. Oğlumuzun uyku saatlerine göre bir düzen oturttuk gidiyoruz bakalım :) Yalnız bizim ufaklık sabah 6-6 buçuk gibi erken bir saatte uyanmasa uykumuzu alsak hiç de fena olmaz🥳

Bu süreçte aktivite anlamında pek değişiklik olmasa da hayatımızda, düşünce olarak çok değiştik eşim de ben de...Basit bir eylem gibi görünen bir çok şeyin aslında bizim için ne büyük nimet olduğunu anladık..Şükretmemiz gereken ne çok şey varmış elimizin altında meğerse. Bugün ben dışarı çıkmayalı tam tamına 30gün olmuş. Okulumu evimin penceresinden görebiliyorum ama çocuklarımın teneffüsteki o cıvıldaşmalarını duyamıyorum...Okullar bi açılsın, ilk dersimde yaramazlık yapmalarına müsaade edeceğim🥰

 Evdeki vaktimizin bir çoğu oğlumuzla ilgilenmekle geçiyor öyle ki bazen o çok sevdiğim kitaplarıma bile vakit ayıramıyorum. Sonra olsun diyorum sağlıkla büyüsün de, büyüyünce birlikte okuruz..🤲🏻 Bu sürecin bir an önce en az zararla bitmesini ümit ediyorum🤲🏻 Çocuklarıma sağlıkla kavuşmayı diliyorum🤲🏻İki senedir memleketime gidemiyorum çok güzel planlarımız var önümüzdeki yazla ilgili, inşallah gerçekleştirebilmeyi diliyorum🤲🏻 Bu bahar böyle geçti ama daha güzelleri bizi bekliyor biliyorum☘️
Merve
Merve

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. Bursa'dan Ankara'ya selamlar.Bloğundaki takip butonunu göremedim ama.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, ya çok yeniyim mobil görünümde takip butonu eklemeyi bir türlü yapamadım . biliyorsanız yardımcı olabilirsiniz :)

      Sil
  2. Öğrenmenin sonu yok, hayat hep bir şeyler öğretme derdinde bizlere.. Bu da bir ders diye bakıyorum ben.

    Öğretmenlik uzaktan katlanır bir şey değilmiş dimi? İçinde anlamıyordun belki onu..

    İnşallah planlarını gerçekleştirmek nasip olur Merve, güzel günler yaşayalım sağlıkla..sen de güzel anılar biriktir sevimli minik ailenle birlikte 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öğretmenliğin en çok manevi hazzını seviyorum Zeynep, duygusal bir öğretmenim, çocuklarıma sarılıp ağlayabilirim ilk gün.

      Sil
  3. Merhaba :)

    Sağlıklı olmak ve ailemizle birlikte olabilmek bile büyük bir nimet, bütün zorluklarına rağmen.

    Bebeğinizle daha uzun, kaliteli vakit geçirmek için bu bir fırsat olur belki. :)

    En ağırı özlem elbette, umarım bu günleri atlatırız kolayca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nimeti görmek, şükretmek hepimize nasip olsun. <3

      Sil
  4. İlk öncelikle meydan okumaya hoş geldin!

    Sağlıklı günler diliyorum çekirdek ailenize.. Bugünler de geçecek inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Ezgi :) iyi ki buradayım. Daha güzel şeylerden bahsedeceğimiz nice güzel günlerimiz olsun

      Sil
  5. Özlemek ne hoş değil mi? Yeri gelir yaramazlıkları özlenir yeri gelir cıvıl cıvıl sesleri. Ben de öğretmen olacağım günleri iple çekiyorum. Sadece stajla tattım bu duyguyu ama tadı damağımda kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir an önce öğrencilerinle kucaklaşırsın Ayşenur..<3

      Sil
  6. "Erken kalkan yol alır." demişler. "Ağaç yaş iken eğilir." de demişler. Bence oğlun doğru yolda :)) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen ben de böyle düşünmüyor değilim her ne kadar uykumu alamasam da:)) sevgiler :)

      Sil
  7. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah oğluna. En güzel vakit küçük çocuklarla geçiriliyor. Onların o zekasıyla asla sıkılmıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle..:) büyüdükçe daha keyifli hale geliyor. Sevgiler Şevval.

      Sil
  9. Hoşgeldin canım benim ve toparağım 😊🌼 Dilerim en kısa zamanda sevgili öğrencilerine kavuşursun güzel öğretmenim 🌼😊 Kuzuyu da öpüyorum uzaktan 😊🌼 sağlıkla huzurla büyüsün inşallah sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil