17 Nisan 2020 Cuma

MAVİ 💙 16/3





Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?

Bu fotoğraf iki yaz önce bir mayıs günü çekildi. Çektiğim anda hissettiğim duygular şu an gibi aklımda...Ben ne zaman daralsam, ne zaman derin bir nefese ihtiyaç duysam gökyüzüne çeviririm yüzümü. Rahatlarım, dinginleşirim, gözlerimi kapatır düşünürüm...Sonra tekrar açarım ve bu maviyi görünce umutla dolup taşarım☘️

Umudun rengidir mavi. Ben de bugün doğum sürecinden sonra yaşadığım sıkıntılara, duygusal dalgalanmalara iyi geleceğini düşündüğüm, psikolojime ciddi anlamda olumlu etki edebilecek bir kitaba başladım, bibliyoterapi deniyormuş buna. Umutluyum, mavi hissediyorum. ( Son cümleyi yazınca aklıma birden var mısın yok musun programının gelmesi :)) 

Her daim ümitvar olmak dileğiyle 🎈 Gökyüzünüz hep mavi kalsın💙




Merve
Merve

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Aynı göğe bakan en az üç ağaç görüyorum bu fotoğrafta. Bu bile umutlanmamız için önemli bir sebep :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Mavi umuttur. Gelecek güzel günlere olan umudun hiç bitmesin.

    :)

    YanıtlaSil
  3. Mavi olmazsa olmaz, umut demek güç demek...Düşünce tekrar kalkmak için tutunacak el demek. Maviler hiç eksik olmasın içinden canım Merve'mmm..

    YanıtlaSil
  4. Ümut var yeter ki biz görmek için bakalı, doğumdan sonrası çok farklı bir ruh hali ve de zor bi psikoloji ama inan ki geçiyor

    YanıtlaSil
  5. Çok isabetli bir renk, katılıyorum ne zaman daralsam gökyüzüne bakarım bende, umudun rengi mavi gerçektende..

    YanıtlaSil
  6. Bende dahil kendini mavi hissedenler çoğunlukta sanırım.....

    YanıtlaSil
  7. Hayatın olmazsa olmaz rengi mavi! Bakınca dinginleşen yüreklerimizin rengi... Dilerim solmasın hiç gökyüzünün rengi :)

    YanıtlaSil